نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بستر یک نهاد انقلابی و علمی شکل گرفته و تا به امروز قدم‌های موفقی را برداشته است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی در مراسم گرامیداشت «نوزدهمین سالروز تاسیس ایسنا» با اشاره به‌این که کار خبر و خبرنگاری، مسئولیت خطیری است، گفت: وجود خبرگزاری‌های سالم، واقع نما و متعهد به رسالت خبر و خبرنگاری در جامعه دارای جایگاه مهمی است و توجه اهمیت آن ها ضروری به نظر می‌رسد.
وی ادامه داد: ایسنا از زمان شکل گیری نقش مهمی را داشته است و از طرف خودم به زحمات و تلاش های این خبرگزاری ارزش قائل هستم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، گفت: به مناسبت این رویداد پنج مسیر گردشگری در تبریز تعیین شده است که باید به  نورپردازی در این مسیرها توجه شود.
فرهنگی بر اهمیت رویداد «تبریز2018» اشاره کرد و گفت: شهرداران این پنج مسیر گردشگری باید فعال شوند و در اسرع زمان شروع به نوپردازی ساختمان‌ها، برخی ادارات، نئون و تابلو‌ها کنند که  جهاد دانشگاهی استان با همکاری دانشگاه‌های استان می تواند در این راستا نیز فعالیت داشته باشد.
وی با بیان این‌که ورودی‌های شهر به مناسبت این رویداد نیاز به ساماندهی دارد، افرود: متاسفانه این قسمت از شهر به حال خود رها شده است که با اندکی مشارکت و همت، می توان ورودی های شهر را برای استقبال از گردشگران و مهمانان به تبریز، اصلاح و ساماندهی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.