نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: ایسنا، رسانه‌ای مستقل، معتدل و خوش فکر است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زهرا ساعی در مراسم گرامیداشت"نوزدهمین سالروز تایس خبرگزاری دانشجویان ایران"، با بیان این مطلب اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا از جمله خبرگزاری‌هایی با خط و مشی اعتدال است که در راه روشنگری و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشجویان و زنان پیشگام بوده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های این خبرگزاری افزود: سرعت عمل، دقت نظر، امانتداری و اطلاع رسانی دقیق از جمله ویژگی‌های خبرگزاری دانشجویان ایران است که با وجود مدیریت کلان مدیرعاملی مدبر، هر روز در حال شکوفایی بیشتری است.
وی بیان کرد: اکثر خبرنگاران در سایر رسانه‌ها نیز همگی در ایسنا آموزش دیده‌اند که این نیز ناشی از تامل و تعقل این رسانه در تربیت افراد متخصص و کارشناسان حوزه‌ی رسانه است.
ساعی در ادامه با اشاره به روز دانشجو گفت: روز دانشجو برخواسته از تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی است و این تشکل‌ها ظرفیت‌های بسیاری دارند که باید از آن برای تربیت مدیران شایسته بهره جست و خود بنده نیز حاصل تربیت تشکل‌های دانشجویی هستم.
وی بیان کرد: عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری از ویژگی‌های دانشجویان است که در فضای باز سیاسی و در بستری آرام تحقق می‌یابد که در دولت یازدهم این فضا تا حدودی فراهم شد و تلاش‌ها برای رفع موانع در دولت دوازدهم است.
وی خاطرنشان کرد:‌ در طول چند سال گذشته مراسم مختلفی برای گرامیداست روز دانشجو برگزار می‌شود که این نشانگر تعدیل فضا است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.