استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی خارجی و داخلی برای توسعه استان تاکید کرد.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در بازدید از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، توسعه استان تکیه بر توان بخش غیردولتی و استفاده از سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی را یکی از مهم ترین رویکردهای خود دانست و گفت: تمامی مدیران استانی باید در این زمینه همت کنند.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به سرمایه گذاری خارجی در استان بر ضرورت اتخاذ سیاست‌هایی برای تشویق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.
وی با اشاره به حضور تعدادی نیروی متخصص و دانشگاهی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز بیان کرد: باید تمامی کارشناسان این سازمان، با فرآیند تمامی ادارات آشنا باشند و با راهنمایی نیروهای متخصص و کاردان، در مواقع مورد نیاز بتوانند امور مربوط به سرمایه گذاری را از سوی ادارات پیگیری کنند.
استاندار آذربایجان شرقی هم‌چنین به دلیل تقارن زمانی این جلسه با نماز عبادی- سیاسی جمعه گفت: امروز در نماز جمعه و مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای دفاع مقدس شرکت می‌کنم و در هفته‌های آتی باز هم به مرکز خدمات سرمایه گذاری مراجعه می‌کنم و انتظار دارم که وضعیت تمامی پروژه‌های سرمایه‌ گذاری و مشکلات و موانع موجود در هر یک از آن‌ها، به طور کامل ارائه و بررسی شود.
 رضا حسینی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز آخرین وضعیت برخی پروژه های مهم سرمایه گذاری در استان را توضیح داد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.