معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی به بلوغ رسیده و اکنون زمان آن رسیده که منسجم‌تر از گذشته حرکت کند.
به گزارش ایسنا، متطقه آذربایجان شرقی، دکتر احمد شریفی‌زاده در جمع معاونان و مدیران سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: پیشرفت‌های جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در مقایسه با گذشته، حس غرور به ما می دهد، چرا که قدم به قدم کارهایی که در این نهاد انجام شده به دلیل عدم وابستگی به بودجه دولتی و وجود پشتوانه کار جهادی، مقدس است.
وی با بیان اینکه همدلی و همراهی تک تک اعضای جهاددانشگاهی در این پیشرفت ها موثر بوده،  گفت: برای رسیدن به افق برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی، تمامی اعضا باید همدلی داشته باشند.
دکتر شریفی زاده، تاکید کرد: اساس اداره مجموعه‌هایی که بر پایه فکر و اندیشه فعالیت می‌کنند، بهره گیری از نظر اعضا بوده، لذا مدیران جهاددانشگاهی باید این امر را در اولویت قرار دهند. معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، با تاکید بر لزوم توجه به دلایل عدم اجرای برنامه‌های توسعه، افزود: یکی از وظایف مدیران این است که طوری برنامه ریزی کنند که با تغییر مدیریت‌ها روند برنامه‌ها تغییر نکند.
وی یادآور شد: جهاددانشگاهی شبکه‌ای بزرگ با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بزرگ است و باید تلاش کنیم با همکاری تمامی واحدهای جهاددانشگاهی از این توانمندی ها نهایت استفاده را داشته باشیم .
دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گزارشی از روند برنامه‌ها و فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان ارائه کرد.
ساماندهی وضعیت مالی مراکز مختلف جهاددانشگاهی، توسعه آموزش و پژوهش، تجهیز و توسعه مراکز پزشکی و درمان ناباروری و... از مواردی بود که در گزارش دکتر جعفر محسنی ارائه شد.
همچنین در پایان این جلسه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان جهاددانشگاهی دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت این نهاد ارائه کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.