مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی 45 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی مناطق زلزله زده کرمانشاه در استان خبر داد.
محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی جهت کمک به مردم آسیب دیده  در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور، 45 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در استان راه اندازی کرده است، اظهار کرد: با برگزاری جسله ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان،  تصمیم گرفته شد علاوه بر کمک های مالی و پشتیبانی، خدمات روانشناسی و مشاوره برای آسیب دیدگان مناطق زلزله زده ارسال شود.
وی افزود: با توجه به این‌که آسیب دیدگان زلزله، اعضای خود را از دست داده و از لحاظ روحی و روانی دچار مشکلات و بحران هستند، در همین راستا خدمات روانشناسی و مشاوره  برای بهبود وضعیت روحی و روانی افراد توسط اداره کل بهزیستی استان ارائه می‌شود.
ارشدزاده با بیان این‌که در تبریز 25 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی جهت آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه توسط اداره کل بهزیستی استان، مستقر شده است، گفت: مردم می توانند کمک های خود را از جمله لباس گرم، بخاری برقی، چادر، پتو اقلام خوراکی و وسایل توانبخشی و کمک پزشکی را به این پایگاه ها و ادارات بهزیستی شهرها تحویل داده و کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک رسالت "" 43141111111" و شماره کارت 50417270100024055 واریز کنند.
وی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی دو عدد کانکس همراه کمک های مردمی به شهرستان سرپل ذهاب ارسال کرده است، گفت: با توجه به این‌که دیروز به ما اطلاع دادند که اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب تخریب شده و برای خدمت رسانی در آن محل، مکانی فراهم نیست در همین راستا اداره کل بهزیستی استان دو کانکس به همراه کمک های مردمی به منطقه ارسال کرد. 
مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی به دنبال این است که هر چه سریع تر کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده ی کشور ارسال کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.