رضا تقویمی، روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان با انتقاد از عملیاتی نشدن بیشتر مصوبات این شورا در گفت و گو با ایرنا افزود: نبود پیاده رو در بیشتر خیابان های هریس، انباشت نخاله های ساختمانی در خیابان ها و سد معبر اصناف از مشکلات این شهرستان است.
وی از شهرداری هریس خواست در اسرع وقت نسبت به رفع موانع موجود برای حفظ حقوق شهروندی اقدام کند.
فرماندار هریس با انتقاد از اجرای غیراصولی سرعت گیرها در شهرهای پنج گانه منطقه ارسباران به ویژه این شهرستان خواست تا به منظور کنترل ترافیک در محدوده این شهرها، شهرداران با نظارت پلیس راهور و برابر دستورالعمل دفتر فنی استانداری نسبت به پیش بینی، نصب و استاندارد سازی کلی سرعت گیرها در اسرع وقت اقدام کنند.
تقویمی ادامه داد: به منظور حل مشکل پارکینگ ماشین آلات سنگین شهر خواجه، شهرداری این شهر، اداره راه و شهرسازی، منابع طبیعی و سایر دستگاه های مرتبط نسبت به بازدید میدانی و پیشنهاد زمین مناسب اقدام کنند.
وی با انتقاد از عملیاتی نشدن بیشتر مصوبات شورای ترافیک از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست تا نسبت به تامین اعتبار، تجهیز و نصب روشنایی های سه راهی ینگجه، سه راهی هریس و سه راهی شیخ رجب و لکه گیری راه های مواصلاتی هریس به زرنق، سه راهی سرای به زرنق و راه های روستایی اقدام کند.
تقویمی همچنین از شهرداری های پنجگانه این شهرستان خواست تا با همکاری نیروی انتظامی نسبت به نصب دوربین های کنترل ترافیک با تامین اعتبار از محل اعتبارهای ماده 23 اقدام کنند.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: محمد طلوعیان ** تنظیم: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
7227/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.