فرمانده سپاه عاشورا گفت: ایران اسلامی، پرچم دار نهضت اصلی  ضد  استکبار جهانی، ایران اسلامی است. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تبریز، با بیان این‌که روز ۱۳ آبان، تمامی پیروان اسلام در مقابل جبهه ی کفر قرار گرفته اند، اظهار کرد: امروز روز دانش آموز و دانشجو و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بوده و  به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است.

وی با تاکید بر این‌که امروز فراز انقلاب اسلامی فراز جهانی است، گفت: انقلاب ما بر مرزهای جهانی محصور بوده  و ما با تمام قدرت در مقابل فشارهای دشمن ایستادگی می‌کنیم.                             
وی با بیان اینکه آمریکا همواره دشمن دیرینه  اسلام و ایران بوده است، بیان کرد: محمدرضا پهلوی، نوکر حلقه به گوش آمریکا  و حامی و حافظ منافع آمریکا در ایران بود و منابع ایران را تقدیم دشمن می کرد.
سردار کریمیان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا احساس خطر کرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا توطئه های زیادی جهت جلوگیری از تثبیت نظام جمهوری اسلامی به کار گرفت ولی با حضور دوباره مردم در صحنه و با رهنموردها و رهبری امام (ره)، با شکست مواجه شد و انقلاب اسلامی در ایران به تثبیت رسید. 
وی  با اشاره به اینکه آمریکا برای تخریب انقلاب اسلامی، گروهک های منافق، راست گرا و چپ گرا را ایجاد کرد، افزود: آمریکا با افکار پلید و لیبرالی تلاش می کرد تا سناریوی جدید خود را عملی کند ولی با آگاهی و بصیرت مردم در صحنه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نتوانست به اهداف خود برسد و سرداران لیبرال ها با لباس زنانه با سرافکندگی از کشور فرار کردند. 
وی با بیان اینکه آمریکا بعد از شکست های متعدد جهت عملی کردن نقشه های شوم خود، جنگ تحمیلی هشت ساله را به ایران اسلامی تحمیل کرد، افزود: طبق فرموده امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی عراق و ایران، ابهت انقلاب خود را به جهانیان نشان دادیم، اگر چه دشمن توطئه ی خود را عملی کرد و بسیاری از جوانان کشور شهید شدند اما این جنگ موجب پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها شد. 
فرمانده سپاه عاشورا افزود: آمریکا قصد داشت، توطئه های خود را با سیاست های اندولسی در سناریوی جنگ نرم عملی کند که در جریان هشتم و نهم دی ماه ۸۸، با شکست مواجه و ناامید شد. 
وی با بیان اینکه طی سال های اخیر آمریکا تلاش می کرد با نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم وارد جنگ شود، افزود: برخی از اندیشمندان سیاسی آمریکا که متفق القول شده بودند به رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام کردند؛ اگر شما می خواهید با یک حمله هسته ای زیر ساخت و بساط جمهوری اسلامی را برچینید، نمی توانید، چرا که این اقدام، یک کار احمقانه بوده و ایران چنان قدرت بازدارنده ای ایجاد کرده که اگر شما هم آغاز کننده جنگ باشید ولی ختم کننده آن نخواهید بود. 
فرمانده سپاه عاشورا افزود: ارائه راهکارهای دیپلماسی و تشدید تحریم ها یکی از توطئه های جدید آمریکا بود که ابتدا سخنی از تحریم ها در میان نبود ولی در حال حاضر عهد شکنی آمریکا را در مذاکرات هسته ای و توافق برجام، مشاهده می کنید. 
وی با بیان اینکه همه ما می دانیم آمریکا نقض کننده ی برجام است، اظهار کرد: آمریکا می خواهد با تحت تاثیر قرار دادن اقتصاد و معیشت مردم، انقلاب اسلامی را تضعیف کند اما نمی داند که ما جوانان برومند داریم که در عرصه های نبرد نظامی، امنیتی و نرم حاضرند تا جان خود را جهت احیاء و تقویت نظام جمهوری اسلامی فدا کنند. 
وی با تاکید بر اینکه امروز جوانان و نوجوانان کشور با حضور پر شور خود با تاسی از شعار "هیهات من الذله" در مقابل یزیدیان زمان ایستاده اند، تصریح کرد: ما دشمن را جهت اجرای توطئه هایش ناکام می گذاریم و امروز آمده ایم تا با حضور خود بگوییم راه امام و شهیدان را ادامه خواهیم داد و نمی گذاریم پرچمی که امام و شهیدان بر افراشته اند بر زمین بنشیند. 
وی افزود: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که همواره ایستاده ایم و ترامپ، اوباما، جرج بوش  و کسانیکه ما را تهدید می کنند، رفتنی هستند و مردم ما با بصیرت و جریان سازی ارزشی انقلاب اسلامی، پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر (عج) می رسانند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه امروز با در راهپیمایی 13 آبان برای مبارزه با استکبار جهانی تجمع کرده ایم، افزود: ما با جهاد کبیر خود سد راه دشمنان اسلام و ایران خواهیم بود و در صحنه های گوناگون با صبر، استقامت و مقاومت پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.