رئیس حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ۱۳ آبان، روز برائت مسلمانان از دشمنان اسلام و در رآس آن‌ها، آمریکا است، گفت: مسلمانان باید در این روز تکلیف خود را با کسانی که در مسیر غیر خدا و غیر اسلام هستند روشن کرده و برائت خود را از کسانی که اعتقادی به توحید ندارند، اعلام کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضا طباطبایی نسب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: مسلمانی که به امام حسین(ع) عشق می‌ورزد باید نسبت به دشمنان آن حضرت نیز، انزجار و نفرت خود را اعلام کند.
 
رئیس حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، تصریح کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم، پی می‌بریم که خداوند همواره به وعده‌ی خود عمل کرده و ظلم را در زمین از بین برده است؛ در طول تاریخ چه معاویه‌ها و خوارج‌هایی که نابود شده‌اند و این وعده‌ی خداست که ظالمان و مستکبران نابود می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا در پنج جبهه با ایران اسلامی در جنگ است، افزود: آمریکا در جبهه‌ی سیاسی به دنبال این است که فضای جامعه ما را تخریب کند و مردم را نسبت به ولی فقیه ناامید کند اما دلدادگی مردم نسبت به ولی‌فقیه بی‌نظیر است.
 
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه آمریکا در جبهه مذهبی نیز، داعش، تکفیری‌ها و عرفان‌های کاذب را به وجود آورده است، افزود: آمریکا با پدید آوردن شیطان‌پرستی در جامعه‌ ما، می‌خواهد جوانان را از امام حسین (ع) بگیرد و حجاب و عفاف را در جامعه‌ی ما بی‌اهمیت و بی‌ارزش جلوه دهد.
 
وی با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها توسط شیطان بزرگ، به مفهوم جنگ با ایران است، اظهار کرد: جبهه‌ی اقتصادی، سومین جبهه جنگ آمریکا با ایران است و در این خصوص رهبر معظم انقلاب برای مقابله، اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند، چرا که اقتصاد مقاومتی تنها تاکتیکی است که می‌تواند در مقابل تحریم‌ها، موفق عمل کند.
 
وی با اشاره به اینکه طبق وعده‌ی خداوند، ظالمان و دشمنان اسلام نابود می‌شوند، گفت: وعده‌ی خداوند روزی تحقق خواهد یافت و آن روز ملت ایران، نابودی آمریکا را جشن می‌گیرند.
 
مسئول دفتر ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با تاکید بر اینکه جوانان باید در فضای مجازی هوشیار شوند و در راستای جبهه‌ی فرهنگی موضع خود را تعیین کنند، افزود: ترویج مواد مخدر و فضای مجازی در جبهه‌ی فرهنگی مطرح می‌شود و دشمن همواره تلاش می‌کند تا فرهنگ اسلامی و دینی را از جوانان ما بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه امروزه با هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی، دشمن حتی جرات انداختن یک تیر به کشورمان را ندارد، اظهار کرد: پنجمین جبهه‌ی آمریکا با ایران، جبهه‌ی نظامی است و دشمنان، امروز چنین جرأت و حقی را ندارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.