کاظم محمودی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در مورد احتمال پیوستن دروازه بان پرسپولیس به تراکتورسازان تشریح کرد: بیرانوند در مصاحبه ای اعلام کرده بود برای انجام خدمت وظیفه خود می خواهد تیم تراکتورسازی را انتخاب کند، ولی تا به حال از طرف وی و نمایندگانش درخواستی نیامده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در زمان محرومیت تیم تراکتورسازان بازیکنی از ما نگرفته است و سرمربی تراکتورسازی نیز معتقد است که ما نباید برای تضعیف تیم پرسپولیس اقدام کنیم، احتمالا با جذب این بازیکن با اخلاق تیم ملی در تراکتورسازان مخالفت بشود.
وی اضافه کرد: چنانچه یحیی گل محمدی در این مورد اعلام رضایت کند، آن وقت سیاست باشگاه مد نظر خواهد بود.
وی همچنین در خصوص تسویه حساب کامل جاسم کرار، بازیکن سابق تیم تراکتورسازی، و انتشار حرف و حدیث هایی مبنی بر شکایت وی از این باشگاه در رسانه های مجازی گفت: در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم با جریمه هایی که از طرف باشگاه به کرار به دلیل خطاهای بیش از حدش اعمال شده بود، مبلغی از قرارداد وی با موافقت خودش کسر شد.
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: البته خود جاسم کرار موافقت نامه ای را در این باره امضاء کرده است.
محمودی در ارتباط با وضعیت فعلی تراکتورسازان نیز اظهار کرد: تیم در زمان حاضر در استراحت است، اما از شنبه آینده تمرینات دوباره آغاز می شود و احتمال دارد در جام شهدای تهران که از 19 تا 23 آبان ماه جاری برگزار می شود، شرکت کنیم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حدود پنج دهه فعالیت از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان محسوب می شود و به جهت تماشاگران پرشور و پرتعدادش به تیم 'پرشورها' معروف است.
تیم فوتبال تراکتورسازی که چندین دوره نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در کارنامه خود دارد، در لیگ جاری با 12 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.