در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر، فیروز کریمی و فراز کمالوند مقابل تیم های سابقشان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در تک بازی باقی مانده از هفته یازدهم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان در خانه به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود. شرایط این دو تیم در این فصل با فصل گذشته متفاوت است. سال گذشته فراز کمالوند در گسترش فولاد حضور داشت و با چند ستاره مانند مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا توانست با این تیم به مقام هشتم برسد اما از آن طرف صنعت نفت آبادان که از میانه های فصل با فیروز کریمی کارش را ادامه داد، برای بقا در لیگ می‌جنگید و در نهایت توانست لیگ را در رده دوازدهم به پایان برساند.

امسال جای این دو مربی در این دو تیم جابجا شده است. همچنین فراز کمالوند با آمدن به صنعت نفت آبادان چند بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته خودش را هم به آبادان آورد تا تیمش برای کسب رتبه تک رقمی در لیگ امسال حضور داشته باشد. آن ها در حال حاضر با 13 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار تا رده ششم هم صعود کنند. بهترین گلزنان صنعت نفت لوسیانو پریرا و آگوستو سزار دو بازیکن برزیلی این تیم هستند و چشم امید فراز به درخشش این دو است.

در آن سوی میدان، فیروز کریمی دوباره به عنوان سرمربی جانشین حضور دارد. او که پس از کسب نتایج ضعیف توسط لوکا بوناچیچ جانشین او روی نیمکت گسترش فولاد شد، ماموریت دارد تا این تیم را از انتهای جدول جدا کند. تبریزی ها در این فصل حال و روز خوبی ندارند و اکنون با هشت امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند و با انتهای جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند. فیروز کریمی می‌داند با توجه به تقابل امروز (پنجشنبه) سیاه‌جامگان و استقلال خوزستان، در صورت باخت گسترش فولاد مقابل صنعت نفت این تیم دوباره وارد منطقه سقوط می‌شود. بهترین بازیکن این تیم در این فصل، رضا خالقی فر است که احتمالا به این دیدار می‌رسد.

البته گسترش فولادی ها نباید امید داشته باشند تا با برد در این دیدار در جدول رده بندی صعود کنند. دلیل این مسئله هم این است که گسترش فولاد تنها با برد 6 گله می‌تواند جای سپاهان را در رده سیزدهم بگیرد که این مسئله از تیمی که تنها پنج گل تا اینجای فصل به ثمر رسانده، بعید است.

نکته دیگر در مورد این دو تیم این است که هم صنعت نفت و گسترش فولاد توانستند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند و احتمال دارد در این مرحله مقابل هم قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید از گسترش فولاد شناخت نسبی دارد ولی با تفکرات سرمربی این تیم کاملا آشنا است و امیدوار است تیمش با استفاده از امتیاز میزبانی، پیروز دیدار مقابل گسترش فولاد باشد.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار کرد: من خاطرات خوبی از گسترش فولاد دارم و به مجموعه این باشگاه بسیار علاقه‌مندم. حدود دو فصل و نیم را در این تیم بودم و خاطرات خیلی خوبی هم دارم و نتایج خوبی را با این تیم گرفتم اما در حال حاضر تعهدی که دارم نسبت به باشگاه صنعت نفت آبادان است.

وی درباره میزان شناختش از تیم گسترش فولاد نیز تصریح کرد: از این تیم شناخت نسبی دارم. چون این تیم هم مثل صنعت نفت آبادان تغییرات زیادی داشته ولی به هر حال با تفکرات آقای کریمی کاملا آشنا هستم و یکی دو بازی آخر گسترش فولاد را هم آنالیز کردیم.

کمالوند تاکید کرد: امیدواریم بازیکنانم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهند و با توجه به اینکه میزبان این دیدار هستیم می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی گسترش فولاد درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش گفت: حسین بقلانی در بازی قبل مصدوم شد و به همین خاطر در بازی مقابل گسترش فولاد هم نمی‌تواند برای ما به میدان برود.

او در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اگر بازیکنانم در شرایط آرمانی و شکل مطلوب خود باشند می‌توانیم فردا پیروز میدان باشیم.


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد بازی مقابل صنعت نفت را تاکتیکی و تماشاگر پسند پیش بینی کرد.
 
فرشاد فلاحت‌زاده در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل  صنعت نفت آبادان با تمجید قدمت فوتبال در آبادان بیان کرد: صنعت نفت همیشه فوتبال زیبا ارائه می دهد و از طرفی تیم های فراز کمالوند همواره فوتبال روانی را روی زمین انجام می دهند.
 
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه فردا بازی زیبا و تماشاگر پسندی شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: به هر حال کمالوند شاگرد فیروزی کریمی است از آنجایی که استاد فوت و فن آخر را به شاگرد یاد نمی دهد، شاید فردا با تاکتیک ویژه ای به مصاف صنعت نفت برویم.
 
فلاحت زاده از عدم همراهی چند بازیکن به دلیل مصدومیت خبر داد و افزود: برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم ولی متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم و  آندو تیموریان و رضا خالقی فر و چند بازیکن دیگر را در خدمت نداریم .
 
فرشاد فلاحت زاده در پایان اظهاراتش، هواداران صنعت نفت را نعمتی برای هر تیمی قلمداد کرد، اظهار کرد: امیدوارم فردا بازی زیبا و بی حاشیه ای را شاهد باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.