تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پنجمین برد پیاپی با اختلاف 17 امتیاز، شهرداری گرگان را شکست داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، با تیم همنام گرگانی روبرو شد و این تیم را با اختلاف 17 امتیاز شکست داد.
 
در این بازی که با برتری مطلق شهرداری تبریز همراه بود، بسکتبالیست‌های تبریز موفق شدند با نتیجه 73 بر 56 از سد شهرداری گرگان بگذرند.
 
شهرداری تبریز با این پیروزی، 11 امتیازی شدند و موقتاً در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.
 
شهرام عباس پناه سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز بعد از اتمام بازی در خصوص این اتفاق گفت: در ادامه مسابقه و درحالی‌که تیم شهرداری تبریز با خلق شگفتی مالک توپ و زمین بود و با فاصله زیاد امتیازی از حریف جلو بود با خطایی که داور به نفع ما اعلام کرد، تعدادی از تماشاگران به زمین هجوم بردند که اتفاقی جالب اما خطرناک بود که در این دیدار باعث گردید با تصمیم تیم ناظر و داوری بازی متوقف شود. خوشبختانه کسی در این اقدام آسیب ندید. اما مسولان برگزاری دربازی‌های آینده با در نظر گرفتن تدابیر خاص، از تکرار چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.