حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک امانت الهی است و برای نگهداری آن خون های پاک زیادی ریخته شده است: اظهار کرد: امروز حجت بر همه مردم، مسئولان و مدیران تمام است و همه ما وظیفه داریم از این میراث گران بها , همچنین از ولایت و رهبری محافظت کنیم.
وی با اشاره به سخنان سخیف و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: این تهدیدات هیچ گاه بر ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی اثرگذار نیست و این تهدیدات وحدت و انسجام ملی در میان مردم ایران را تقویت کرد.
امام جمعه بناب افزود: به ادبیات و نوع گفتار رئیس جمهور آمریکا نگاه کنید و در مقابل ببینید که چه کسی برای شما خادمی می کند، فرزند سیدالشهداء با آن نورانیت و جامعیت و با آن شجاعت و صلابت، در برابر تمام ابرقدرت ها ایستاده است.
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: امروز به برکت شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و در سایه خون پاک شهدا، جمهوری اسلامی ایران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: کار به جایی رسیده است که آمریکا با آن همه هیمنه توخالی خود اقرار می کند که جمهوری اسلامی ایران خطر بزرگی است؛ از این رو اگر دنباله رو اهل بیت و ائمه (ع) و رهبر معظم انقلاب باشیم، هیچ قدرتی توان و جرأت جسارت کردن به ما را نخواهد داشت.
باقری بنابی همچنین با اشاره به ایام دهه آخر ماه محرم و عرض تسلیت ایام شهادت امام زین العابدین(ع) به بیان گوشه هایی از سجایای اخلاقی آن حضرت پرداخت.
وی با تأکید بر اینکه نباید رهبری نظام را در برابر مشکلات تنها گذاشت، گفت: امروز تبعیت و اطاعت محض از ولی و مقتدای نظام اسلامی مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مردم و مسئولان است.
تنظیم: نعمت مرادپور ** انتشار: رستگار
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.