نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI در تور دوچرخه سواری بین الملی ایران – آذربایجان گفت: تور ایران – آذربایجان لیاقت حرفه‌ای شدن را دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پاول اسکرک از لهستان در نشست با دبیر و اعضای ستاد برگزاری تور سی‌ودوم گفت: سی‌ودومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران – آذربایجان لیاقت و قابلیت حرفه ای شدن و برگزاری در سطح  2HC ,و حضور تیم‌های پروکنتینتال (حرفه‌ای) را دارد.
 
وی افزود: برای برگزاری سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان نمره 95 را می دهم و این گزارش که قابلیت ارتقاء به حرفه ای شدن و امتیار بالا را به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI ارائه خواهم کرد.
 
پاول اسکرک خاطرنشان کرد: امنیت تور، امنیت جاده، امنیت رکابزنان، مسیر مسابقه، هماهنگی ستاد برگزاری، اسکان، تغذیه، ترابری، به ویژه مراسم افتتاحیه و اختتامیه از نقاط بارز و بسیار عالی تور سی و دوم بود که بالاترین نمرات را به خود اختصاص داده‌اند .
 
وی اظهار کرد: یکی از دیگر از برجسته ترین نکات تور بعد از چندین سال که تور به 1-2 ارتقاء یافته حضور تیم‌های خارجی قدرتمند و کسب سکوهای انفرادی توسط رکابزنان خارجی تور بود.
 
نماینده اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری UCI در تور دوچرخه سواری بین الملی ایران – آذربایجان در ادامه بیان کرد: دفترچه فنی تور و عدم وجود مشکلات در ورود و ویزا رکابزنان به تبریز در فرودگاه از دیگر نکات خوب تور سی‌ودوم بود.
 
وی افزود: ستاد برگزاری و اجرایی بایستی در تورهای مهم دنیا حاضر باشند تا از تجربیات آنها برای برگزاری بهرمند شوند و نیاز است در کلاسهای UCI که بصورت توجیهی و کارگاهی برگزار میشود شرکت کنند تا از آخرین قوانین برگزاری آشنا شوند.
 
در این نشست اروین کیست ماکر از کشور هلند و جمالدین محمود از مالزی داوران بین المللی و رسمی UCI نیز نکته نظرات خود را برای برگزاری ارئه کردند.
 
دکتر آنتون مارنیوس فرهاگن افسر کنترل دوپینگ تور دوچرخه سواری بین الملی ایران – آذربایجان در نشست با ستاد برگزاری و اجرایی تور سی و دوم گفت : افزایش تست های دوپینگ 50 درصدی در تور دوچرخه سواری نسبت به دوره گذشته داشتیم .
 
وی افزود: در تور سی و دوم، 37 تست دوپینگ از رکابزنان انجام گرفته که این تعداد نیست به دوره قبل 50 درصد افزایش داشته و در تور سی و دوم تست ها بر اساس استارت لیست به مرکز جهانی مبارزه با دوپینگ انجام میگرفت.
 
آنتون مارنیوس فرهاگن افسر کنترل دوپینگ بیان کرد: تست ها منوط به خط پایان هر مرحله نبوده و صبح و شب هر روز سه الی پنج بار نمونه گیری از ورزشکاران انجام یافته است.
 
وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات چه از نظر مکان تست دوپینگ، تجهیزات تست و اسکان در سطح بالایی بود و رکابزنان ایرانی درکمال امادگی تست ها را انجام دادند و همکاری خوبی بین ستاد برگزاری تور سی و دوم و مرکز جهانی مبارزه با دوپینگ و خود من وجود داشت.
 
گفتنی است؛ سی‌و‌دومین‌ دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در شش مرحله به مسافت 1010 کیلومتر با حضور 14 تیم داخلی و خارجی بین سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار شد که با قهرمانی تیم شهرداری تبریز در رده تیمی و "راب رویخ" از تارتلتو بلژیک در رده انفرادی به اتمام رسید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.