مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شدت فعالیت سامانه، امروز در برخی نواحی استان شاهد آب گرفتگی، سیلابی شدن رودخانه ها و بارش تگرگ، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.
 
محمد اشجعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی، امروز شاهد وزش باد شدید، بارش باران و رگبار در نواحی شمالی و شرقی استان خواهیم بود.
 
وی با اشاره به دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: در طول این مدت عجب شیر، بناب و ملکان با ۲۴ درجه بالای صفر، گرمترین و ورزقان با یک درجه بالای صفر سردترین شهرستان های استان بوده است.
 
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر تبریز در گرمترین ساعات ۲۱ درجه بالای صفر و نیز در سردترین ساعات هشت درجه بالای صفر بوده است.
 
وی ادامه داد: دمای فعلی شهر تبریز نیز ۱۱درجه بالای صفر می باشد که نسبت به ساعات مشابه روز سه شنبه پنج درجه کاهش یافته است.
 
اشجعی با اشاره به افزایش نسبی دما در روز های آتی گفت: از روز پنجشنبه افرایش تدریجی دما پیش بینی می شود که تا اوایل هفته آتی تداوم خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان ورزقان با ۲۴ میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.