جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: سیاست و صداقت با هم امنیت را تامین می کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در برنامه ی گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: اگر از گذشته زحماتی را که برای اسلام کشیده شده است غافل شویم، در آینده دچار مشکل و گمراهی خواهیم شد.

وی افزود: یادواره هایی از این قبیل برای اتخاذ تکلیف و خط و مشی و عبرت از درس های گذشته برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تلاش کلیه ی اقشار جامعه ی ما و رهبری حضرت امام(ه)، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و تدبیر پیامبرگونه ی حضرت امام(ره) و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، جهاد سازندگی و سپاه لازمه ی پیشبرد اهداف اقدام قابل تقدیری بود که در رفع بحران های دوره های مختلف انقلاب اسلامی کشور را از  گرفتاری های بزرگ نجات داد.

عباسقلی زاده بیان کرد: بزرگ ترین توطئه ها با تدبیر امام راحل و پشتیبانی ملت غیور و ولایتمدار خنثی شدند و ما توانستیم با استکبار جهانی مقابله کنیم.

وی افزود: ایران در اوایل انقلاب درگیر ترورهای مختلف و درگیری های قومی مختلف بود و دشمنان می خواستند از این وضعیت سوء استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ریشه ای به اسلام نیازمند مطالعه و انتخاب راه صحیح است و  دشمن دینی را از مسلمانان می خواهد که انفرادی باشد و در امور کشور و سیاست کمترین دخالتی نداشته باشد. ولی مبنای تدابیر و حرکت انقلاب ما نشات گرفته از قرآن کریم است و اگر پشتیبانی از ولایت فقیه نبود، ایران در وضعیتی بدتر از سوریه بود.

عباسقلی زاده گفت: مرزبندی کل دنیا را انگلستان انجام داده است و اکنون نیز نقشه ی تغییر مرزها را در سر می پروراند. نیمی از شهدای دوران دفاع مقدس از برادران اهل سنت، مسیحی و یهودی بودند و اهل سنت واقعی حامی و پشتیبان ولایت است.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در تالار شهید شایان مهر دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد و در پایان از فعالان کانون های بسیج جامعه ی پزشکی استان تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.