فرماندار جدید بستان آباد،  اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات اقتصاد کشور دانست.

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، سید علی موسوی در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بستان آباد گفت: خداوند را شاکرم که در این روزهای عزیز، لطف خداوند و اعتماد دولتمردان تدبیر و امید شامل حال بنده شد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای عملیاتی تر کردن سیاست های دولت تدبیر و امید در این شهرستان به کار می‌گیرم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش دولتمردان دولت دکتر روحانی به منادی اسلام رحمانی و صلح جهانی تبدیل شده است و به درجه ای از اقتدار رسیده که نه تنها منزوی نمی‌شود بلکه با مذاکره و تعامل خود با سایر کشورها، استکبار جهانی را منزوی‌تر می کند.

 وی با اشاره به مهم ترین برنامه‌های خود برای پیشبرد فعالیت‌ها و سیاست‌های دولت در شهرستان بستان آباد اظهار کرد: با همدلی وهمفکری با تمامی مدیران، اجرای بند به بند سند تدبیر توسعه شهرستان را در اولویت اهداف خود قرار خواهیم داد.

 سرپرست فرمانداری شهرستان بستان آباد مهم ترین مشکل شهرستان و کشور را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و افزود: رسیدن به توسعه اقتصادی، نیازمند توسعه فرهنگی، اجتماعی و ... است و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهرستان بستان آباد در این حوزه بیش از پیش استفاده کنیم.

موسوی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است و باید در این راستا بیش از پیش فعال باشیم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.