معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری شب فرهنگی تبریز در برج میلاد تهران همزمان با شب عید سعید غدیر خم خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه هماهنگی تبریز 2018 از تصویب 60 عنوان برنامه فرهنگی در کمیته تبلیغات تبریز 2018 خبر داد و گفت: 100 و یا 50 درصد از اعتبارات 37 برنامه از سوی شهرداری تبریز تامین شده است و برای تامین اعتبارات مورد نیاز سایر پروژه ها نیازمند همکاری و مساعدت سایر دستگاه های اجرایی هستیم. 
وی از برگزاری جشنواره ملی ایده‌های برتر با حضور 331 طرح در تبریز خبر داد و عنوان کرد: در مرحله اول، 30 طرح و در نهایت پنج طرح به عنوان طرح‌های برتر از سوی هیات داوران انتخاب شده و با اهدای جوایزی از صاحبان این ایده ها قدردانی شد. 
وی با اشاره به ارسال 147 طرح به جشنواره اختراعات برتر خبر داد و ادامه داد: در این حوزه نیز 29 طرح در حال داوری از سوی بنیاد ملی نخبگان است ولی تا این لحظه نتایج داوری ها اعلام نشده است. 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد: صاحبان اختراعات برتر می‌توانند از مشوق‌هایی همچون تسهیلات، کسر خدمت و ... استفاده کنند. 
حمیدی در ادامه سخنان خود از ارسال بروشورهای سه زبانه فارسی، عربی و انگلیسی به سفارتخانه های کشورهای مختلف خبر داد و اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم سالجاری، شب فرهنگی تبریز در برج میلاد تهران برگزار می شود. 
وی گفت: در نیمه دوم آذرماه سالجاری نیز، اجلاس رایزنان فرهنگی 82 کشور جهان در تبریز برگزار می‌شود. 18 نفر از نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی و مطبوعات مطرح باکو امشب به تبریز می آیند. 
وی با اشاره به آغازبکار نظام داوطلبی تبریز 2018 به مدیریت جواد خیابانی در تبریز اظهار کرد: متاسفانه برخی ها در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب ناصحیحی کردند ولی به جرات می‌گوییم که یک ریال به آقای خیابانی پرداخت نکرده‌ایم و خود او نیز هیچ مبلغی را در قرارداد خود با شهرداری ذکر نکرده است. 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز در این راستا تصریح کرد: آقای خیابانی به دلیل علاقه ای که به تبریز دارند فعالیت نهضت داوطلبی تبریز 2018 را آغاز کرده و شهرداری تبریز فقط لباس شرکت کنندگان در نهضت داوطلبی تبریز 2018 را تامین می‌کند.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.