مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تخصیص یارانه خدمات توسعه کسب و کار به واحدهای مستقر در مناطق کم‌تر توسعه یافته استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد:‌ در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور ترغیب سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته، این شرکت 80 درصد از هزینه‌های خدمات برخی دستگاه‌ها را پرداخت می‌کند.
وی افزود: این خدمات شامل بازدید ابتدایی از واحد صنعتی، صدور پروانه بهره‌برداری،‌ صدور پروانه ساخت توسط سازمان غذا و دارو، ثبت درخواست گواهی استاندارد برای یک محصول، آزمایش استاندارد برای یک محصول و ثبت برند حلال توسط سازمان استاندارد و حق ثبت اظهار نامه علامت تجاری یک محصول در یک حوزه کالایی برای واحد های صنعتی توسط مرکز مالکیت معنوی می شود.
وی ادامه داد:‌ این هزینه ها در قالب یارانه خدمات توسعه کسب و کار به واحدهای صنعتی مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته  استان توسط شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی پرداخت می شود.
نیرومند اسکویی عنوان کرد: معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی آمادگی دارد تا با دریافت اسناد مربوط به هزینه کرد واحدهای حایز شرایط نسبت به پرداخت یارانه ذکر شده اقدام کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.