به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در آیین تودیع ومعارفه فرمانده پادگان 03 شهید برخورداری عجب شیر افزود: انتخاب‌ ها و انتصاب‌ ها در نیروی زمینی بر مبنای شایسته ‌سالاری بوده و ولایتمداری به عنوان رکن اصلی اعتقادی در بین نیروهای مسلح، ضامن اعتلا و تقویت روحیه شجاعت و خدمتگزاری در ارتش است.
وی ادامه داد: ایجاد فرهنگ و زمینه لازم برای توسعه و رشد متوازن در همه عرصه ها امری حیاتی بوده، لیکن ولایتمداری و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب موجب تسهیل و تسریع در روند اعتلای روزافزون کشور و نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: در این راستا بسترهای بزرگ ایجاد شده به واسطه تبعیت از ولایت فقیه را باید به خوبی درک و رهبری نظام اسلامی را به عنوان حجت خدا بر روی زمین یاری کرد و در رفتار، گفتار و سیمای ما مظهر وجود پروردگار و ولایت وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه در اجرای درست و عدالت ‌محور برنامه‌ های کلان مورد تاکید رهبری باید از راهنمایی و هدایت ایشان در مسیر اعتلای بهتر و بیشتر بهره‌ مند شد، گفت: فرهنگ ولایت‌ مداری ضامن حرکت پویایی است که در نیروی زمینی ارتش، براساس عدالت و شایسته‌ سالاری انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح های انجام شده در نیروی زمینی ارتش بر اساس خواسته ‌ها و دغدغه های رهبر انقلاب تعریف شده است افزود: برای اجرای این طرح‌ ها باید نگاهی همچون فروع دین داشته باشیم و در راستای تحقق آنها تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه تمامی طرح های برنامه ریزی شده در این نیرو با تمام قدرت اجرا می شود، ادامه داد: برای اجرای طرح های جدید نیز از رهبر انقلاب کسب تکلیف خواهیم کرد و معتقدیم که ایشان نایب بر حق امام زمان(عج) بوده و باید از دستورات ایشان تبعیت کامل شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی برنامه‌های اجرایی نیروی زمینی ارتش باید برگرفته از معارف قرآنی، دینی و توصیه‌های پیامبر اکرم(ع) و ائمه اطهار(ع) بوده و شاهد رفتار علوی از سوی ارتشیان مجاهد ولایت ‌مدار باشیم.
امیر سرتیپ حیدری افزود: روحیه ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت نباید از نیروهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خارج شود زیرا که کوچکترین غفلت ما با بزرگترین سودجویی دشمنان همراه خواهد بود.
وی اضافه کرد: همه کارکنان مجاهد و متعهد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به‌ ویژه بازرسان این یگان نظامی باید به‌ گونه‌ ای عمل کنند که در انجام وظیفه ‌شان حتی یک لحظه غفلت و کوتاهی نباشد.
وی با بیان اینکه مرکز آموزشی 03شهید برخورداری عجب شیر بهترین مرکز آموزشی سربازان است افزود: در این مرکز تا رتبه دکتری آموزش درجه داری داده می شود که این نشان از توامندی این مرکز در کشور است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات سرهنگ قدیر تیموری راد فرمانده پادگان 03 شهید برخورداری عجب شیر تقدیر و سرهنگ علی مهدوی به عنوان فرمانده جدید این پادگان معرفی شد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/7485/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.