نادر داوودی روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای رسالت فرهنگی شهرداری بناب، برنامه فرهنگ سازی عدم استفاده از قلیان در پارک ها و بوستان ها در دستور کار مدیریت شهری بوده و شهروندان بناب به خصوص جوانان این شهر نیز همکاری لازم را در این زمینه با مسئولان شهر و پارک ها داشته اند.
وی اظهار کرد: جوانان شهرستان در کنار خانواده های خود با حضور در پارک ها از برنامه های متنوعی که با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی شهرستان در پارک فدک ترتیب می یابد، استفاده می کنند.
داوودی ادامه داد: از رسانه های خبری و پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان انتظار می رود به جای انتشار اخبار کذب و غیرواقعی به رسالت خطیر اطلاع رسانی اهتمام نمایند و سعی کنند در انجام رسالت خطر خود واقعیت ها را انتشار دهند.
وی اضافه کرد: با همکاری عوامل نیروی انتظامی آرامش در تمام پارک ها و بوستان های شهر بناب برقرار است و استفاده موردی از قلیان نیز در پارک های بناب مشاهده نشده است.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته مطلبی در مورد عرضه و مصرف قلیان در پارک های بناب در یکی از پایگاه های خبری این شهرستان با عنوان 'افزایش جوانان قلیان به دست در پارک های بناب، مسئولان برای این معضل چه برنامه ای دارند؟! ' منتشر شده بود.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.