اسماعیل جبارزاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه تبریز به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته ساعت یک و 45دقیقه ظهر در اثر افزایش دمای شهر تبریز و محوطه نیروگاه تبریز، یکی از سوئیچ روم ها دچار آتش سوزی می شود.
وی ادامه داد: اطفای آتش سوزی برق با سایر انواع آتش سوزی ها متفاوت است و خوشبختانه این آتش سوزی بلافاصله توسط آتش نشانان نیروگاه، پتروشیمی و شهرهای اطراف کنترل و اطفا می شود.
جبارزاده اظهار کرد: با مهار کامل آتش سوزی، مهندسان، تکنسین ها و پرسنل زحمت کش نیروگاه از ساعت 17 به بازسازی و تعمیر بخش اقدام می کنند و امروز ساعت 17 یعنی دقیقا در عرض 24 ساعت موفق به تعمیر قسمت های آسیب دیده نیروگاه می شوند.
وی گفت: برخود وطیفه دانستم که به صورت حضوری از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم و تلاش پرسنل نیروگاه یادآور تلاش دوران جبهه و جنگ بود، وقتی می گوییم تلاش جهادی، امروز در نیروگاه تبریز آن را عملیاتی کردند.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: از طرف مردم آذربایجان قدردان همت و غیرت پرسنل نیروگاه هستم و از طرف مردم شاخه گلی به این عزیزان تقدیم می کنیم.
وی ادامه داد: برخلاف اینکه در شبکه های مختلف اجتماعی در بین مردم نگرانی هایی ایجاد کرده بودند با تلاش پرسنل شجاع و با غیرت نیروگاه مشکل بلافاصله و در کمترین زمان ممکن برطرف شد.
جبارزاده گفت: خوشحالیم از اینکه گردش اطلاعات و اخبار به روز در سایه تکنولوژی به مردم اطلاع رسانی می شود اما یکی از باید های آن رعایت انصاف و درج خبر درست است.
وی اظهار کرد: نباید سر هر اتفاقی مردم را نگران کرد که این با رسالت خبررسانی، اطلاع رسانی و پیام رسانی مغایر است؛ اخبار باید منعکس شود اما تحلیل های ناجور و نادرست بار امنیتی، اجتماعی و معنوی که نگرانی مردم است را می تواند داشته باشد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: تا زمانی که چنین پرسنل غیرتمند و باهمتی در شرکت های برق آذربایجان، توزیع برق و برق تبریز فعالیت می کنند، مردم راحت و مطمئن باشند و هیچ گونه مشکلی در سیستم برق نخواهیم داشت.
وی اظهار کرد: به دلیل اینکه در تابستان مصرف برق افزایش می یابد از مردم استان در خواست می کنیم که نسبت به کاهش مصرف برق بیش از پیش توجه کنند و توصیه های مدیران برق استان را رعایت کنند.
جبارزاده از مردم درخواست کرد در ساعات پیک مصرف برق که از ساعت 12 تا 16 و از ساعت 20 تا 23 می باشد با کاهش و مدیریت مصرف، خدمت گزاران خود را در صنعت برق استان را یاری کنند.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.