هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سینا عشوری بازیکن فصل گذشته تیم تراکتورسازی امروز (چهارشنبه) با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل با این تیم تمدید کرد.
 
این بازیکن در حالی اقدام به تمدید قرارداد خود کرد که هنوز پاسخ رسمی و مکتوب فیفا مبنی بر امکان حضور وی در ترکیب تیم تراکتورسازی در فصل جدید به باشگاه نرسیده است.
 
عشوری از فردا به تمرینات تیم در تبریز اضافه می‌شود تا همراه با دیگر هم‌تیمی های خود  تمرین کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.