به گزارش ایرنا، صادق نجفی روز پنجشنبه در بازدید از این پروژه با بیان اینکه این پیشرفت در مدت 18 ماه به ثمر رسیده که حاکی از قابلیت‌های عمرانی شهرداری تبریز است، افزود: این مرکز دارای ظرفیت‌های چند منظوره بوده و نقش بسزایی در توسعه فرهنگی این شهر، استان و محدوده شمالغرب ایفا می کند.
وی یادآوری کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، در روزهای نخستین ایده‌پردازی، در قالب یک سالن همایش پیش‌بینی شده‌ بود که با توجه به ضرورت‌های تبریز 2018 و نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی، با معیارهای ملی و بین‌المللی طراحی شد.
شهردار تبریز با بیان اینکه این مرکز محور توسعه شهرک خاوران این شهر می شود، اظهار کرد: این مرکز علاوه ‌بر تاثیرهای مستقیم، در هدایت مجموعه‌های تجاری، رفاهی، اداری و خدماتی پیرامون خود نقش ایفا می کند.
نجفی بر لزوم سرعت دهی در اجرای این پروژه تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به حمایت‌های مالی انجام شده، این پروژه باید با رعایت شاخص‌های کیفی هرچه سریع‌تر تکمیل شود.
مرکز همایش های بین المللی تبریز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه 9 و در منطقه خوش آب و هوای خاوران در زمینی به وسعت 24 هزار متر مربع در حال ساخت است که دارای سالن همایش های یک هزار و 5۰۰ نفری منحصر به فرد، سالن غذاخوری 700 نفری و انواع سالن های آموزشی و نمایشگاهی است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.