به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه هشترود با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر تهران افزود: ریشه این ترورها دشمنی با اسلام و قرآن و انقلاب بوده و ادامه تروردهای دهه 60 است.
خطیب جمعه هشترود گفت: الان چه کسانی راضی هستند که این تروریست ها زنده باشد ما در دهه 60 بیش از 17 هزار شهید ترور دادیم.
وی با اشاره به اینکه نباید از راه امام و شهدا کج رفت افزود: راه امام و شهدا، راهی روشن و مشخص است.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: شجره ملعونه آل سعود ماه ها در آمریکا در پی تدارک سفر رئیس جمهوری آمریکا به عنوان اولین سفر خارجی اش به عربستان بودند تا نشان دهند همه کشورهای اسلامی بجز ایران با این کشور همراه هستند اما مکرشان به خودشان بازگشت و قدرت الهی از آستین قطر خارج شد که ضربه مهلکی بر عربستان بود.
وی افزود: امیر قطر اعلام کرده که از عقلانیت خارج است که با ایران مقابله کرد چون ایران قدرت بلامنازع منطقه است و مقابله با آن به ضرر اسلام است و این حرکت قطر تمام توطئه های آل سعود را خنثی کرد.
امام جمعه هشترود تصریح کرد: دولتمردان باید از این فرصت هم از لحاظ سیاسی و هم به لحاظ اقتصادی به نفع کشور استفاده کنند.
وی تاکید کرد: قدرت نظام اسلامی ایران به قدرت الهی متصل است و اگر تمام قدرت های دنیا جمع شوند نمی توانند به آن آسیبی بزنند.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.