نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: همه آراء به صندوق ریخته شده، پشتوانه دولت در عرصه بین المللی و عرصه داخلی است و تقسیم آراء به اقلیت و اکثریت صحیح نیست.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره با اقبال عمومی مواجه است و کاندیداها نیز در طول انتخابات وعده هایی می دهند که دولت آقای روحانی نیز از آن مستثنی نبوده و چه در دور اول و چه در دور دوم وعده‌های فراوانی در بعد ملی و منطقه‌ای داده شده است.

وی افزود: وعده‌های دولت در دور دوم عمدتا ناظر بر گره گشایی مشکلات اقتصادی مردم بوده است و مردم این وعده ها را از طریق نماینده های خود مطالبه می کنند و بی توجهی به شعارها و بی اعتمادی به رای مردم اعتماد عمومی را خدشه دار می کند.

وی با اشاره به آراء 24 میلیونی به آقای روحانی گفت: همه 40 میلیون رای ریخته شده به صندوق و تک تک کسانی که در انتخابات شرکت کردند برای اداره کشور احساس مسئولیت کردند و انتخابات آغاز مشارکت مردم در اداره کشور است و اگر برخورد مناسبی با آن نشود و آراء مردم تفکیک شود گروه‌های پیروز و اقلیت در انتخابات نسبت به هم دلزدگی پیدا می کنند و این دلزدگی به نفع کشور نیست.

علیرضا بیگی در پایان تاکید کرد: انتخابات نماد جمهوریت نظام است و آراء مردم مهر تاییدی بر این وجهه کشور است و باید رئیس جمهور با پشتوانه تک تک آنها با قدرت با یک ساختار منظم از اولین روز استقرار به فکر تحقق وعده‌ها باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.