به گزارش ایرنا، سیدشمس الدین مراثی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر این شهرستان اظهار کرد: میانگین پایین سنی جمعیت جوان شهرستان عجب شیر می طلبد که رویکرد ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در این منطقه دنبال شود.
وی در پاسخ به درخواست جوانان عجب شیری برای راه اندازی خانه جوانان در این شهر، تاکید کرد: در سالجاری ساختمانی برای ایجاد خانه جوانان در اختیار مردم قرار داده و اعتباری نیز برای تجهیز آن در نظر گرفته می شود.
وی همچنین با اشاره به بارزترین ویژگی های حضرت علی اکبر(ع)، گفت: ایشان در تمام کارها پیشتاز بودند به گونه ای که نخستین شهید کربلا نام گرفتند و جوانان ایرانی نیز با الگو گرفتن از ایشان از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در همه صحنه ها حضوری فعال داشته اند.
مراثی افزود: در عرصه های گوناگون همچون دفاع مقدس، فناوری هسته ای و یا از جان گذشتگی برای دفاع از حرم، پیشتازی جوانان ایرانی ثابت شده است.
وی ادامه داد: امروز دشمن با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی کشور تلاش می کند نسل جوان را از ارزش ها و اعتقادات اسلامی دور کند اما جوانان با حضور پرشور خود در انتخابات و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی هموراه نقشه های دشمن را خنثی کرده اند.
در این آیین از جوانان برتر شهرستان در عرصه های مختلف با اهدا جوایز و لوح تقدیر، تجلیل شد.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.