به گزارش ایرنا، سیدحمزه امینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگی شهرستان هشترود اظهارکرد: برگزاری پرشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم، نظام را در برابر تمامی توطئه های دشمنان بیمه و دسیسه های آنها را خنثی می کند.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه اعتماد مردم شکل گرفته و مادامی که آرای مردم صیانت شود این اعتماد برقرار خواهد بود.
وی همچنین به نبود فرهنگسرا در شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: ایجاد فرهنگسرا با توجه به ظرفیت های فرهنگی منطقه، یکی از ضرورت های فرهنگی است.
حمزه زاده گفت: نبود فرهنگسرا یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی هنرمندان و فرهنگ دوستان منطقه است ضمن اینکه رفع مشکلات فرهنگی می تواند به رفع مشکلات اقتصادی نیز کمک کند.
حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز پایه و اساس جمهوری اسلامی را آرای مردم عنوان کرد و گفت: رای مردم جنبه نمایشی نداشته بلکه نظام اسلامی و قانون اساسی بر پایه همین آرا استوار است.
وی افزود: همه باید در بر گزاری انتخابات سالم و پرشور و حضور حداکثری تلاش کنند زیرا دشمنان از حضور مردم در صحنه های انقلابی همواره در هراس هستند.
امام جمعه هشترود گفت: در بحث اجرایی انتخابات نیز نباید سلیقه ای باشد و افراد منصف در هیات های اجرایی حضور داشته باشند.
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این جلسه ثبت ملی آیین برداشت گندم در این شهرستان را خواستار شد و گفت: طبق روال سال های گذشته، آئین شکرگذاری گندم در هشترود برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال جشنواره عکس برداشت گندم نیز به صورت کشوری و تحت عنوان 'ساقه های طلایی' در هشترود برگزار می شود.
هشترود با جمعیتی در حدود 60 هزار نفر در 120 کیلومتری تبریز واقع است.
خبرنگار: جلیل دین محمدی** تنظیم:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.