محمداسماعیل سعیدی،‌ با بیان این ‌که بنیاد برکت کارهای بسیار خوب، ملموس و مثمرثمری را در زمینه‌ی محرومیت‌زدایی انجام داده و نقطه‌ی امیدی برای مناطق محروم کشور است، تأکید کرد: اقدامات جهادی بنیاد برکت در ذهن مردم مناطق محروم باقی خواهد ماند.
سعیدی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات بنیاد برکت در استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تلاش‌ها، فعالیت‌ها و رسیدگی‌های بنیاد برکت در استان واقعاً بیش از حد انتظار بوده است.
وی افزود: آذربایجان شرقی با مشکلات عدیده‌ای در مسایل آموزشی، بهداشتی و هم‌چنین کمبود مساجد و واحدهای مسکونی برای اسکان محرومان مواجه است که مسئولان بنیاد برکت برنامه‌های خوبی در این زمینه‌ها دارند و اقدامات ملموسی را آغاز کرده‌اند.
سعیدی ادامه داد: بنیاد برکت طی سال‌های اخیر با ساخت ده‌ها مدرسه، کتاب‌خانه و سایر زیرساخت‌ها، رسیدگی به مشکلات دامداران و کشاورزان،‌ اشتغال‌زایی و تقویت تولید، گام‌های مهمی در راستای توسعه‌ی شهرستان‌های هریس، مراغه، اهر، سراب برداشته است.
وی ‌گفت: حضرت امام(ره) بارها بر محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان جامعه تأکید داشتند و از این جهت اقدامات بنیاد برکت، حرکت در خط امام(ره) و چارچوب اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب آن را تبیین کردند.
وی توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ارایه‌ی‌ خدمات زیربنایی در حوزه‌ی بهداشت، درمان و بیمه‌ی روستایی را از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در استان برشمرد.
وی اظهار داشت: انشاءالله تلاش همه‌ی نهادهای مسئول مثل بنیاد برکت مثمرثمر شود و همه دست به دست هم دهیم و ریشه‌ی محرومیت در استان را بخشکانیم.
سعیدی در پایان بر آمادگی کامل نمایندگان استان آذربایجان شرقی در جهت کمک و تعامل با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه و آبادانی مناطق محروم تأکید و برای بنیاد برکت در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت به مستعضفان آرزوی موفقیت کرد.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.