به گزارش ایرنا، مسئول این ستاد در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح دفتر مرکزی، بزرگ‌ ترین امتیاز قالیباف را کارنامه سرشار از موفقیت او از فرماندهی لشکر پنج نصر در 19 سالگی تا نیروی هوایی سپاه و ایجاد نظم و ثبات و اعتماد به پلیس در نیروی انتظامی و در نهایت شهرداری تهران بیان کرد.
علیرضا نوین افزود: خوب به خاطر دارم که به هنگام آغاز مسئولیت دکتر قالیباف در نیروی انتظامی، پلیس در شرایطی بود که خودروهای فرسوده این نیرو قادر به تعقیب و گریز تبهکاران نبود و نارضایتی از این نیرو نیز میان مردم موج می ‌زد اما در ادامه و با فعالیت ‌های مثمرثمر وی، نیروی انتظامی امروز موجب افتخار برای مردم و تضمین کننده امنیت کشور است.
وی ادامه داد: دو بزرگراه یادگار امام (ره) و امام علی (ع) که شریان ارتباطی پایتخت هستند تنها نمونه‌هایی از کار جهادی قالیباف و همکاران شان در تهران است و نصب روزشمار برای اجرای این پروژه‌ها ابتکار جدیدی از شهردار تهران بود که سرعت و دقت وی را در انجام پروژه‌های بزرگ ثابت کرد.
نوین اضافه کرد: امروز نیز قالیباف در عرصه رقابت‌‌های انتخاباتی با هدف درمان اورژانسی مشکلات اقتصادی کشور پا به عرصه گذاشته و با بیان طرح‌ هایی که از پشتوانه علمی و نظریت اقتصاد دانان برخوردار است، خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده است.
وی گفت: برخلاف برخی نظریات که از ستادهای کاندیداهای دیگر می‌ جوشد و طرح‌های اقتصادی ارائه شده از سوی قالیباف را غیرعملی معرفی می‌کنند، این نظریات دارای پشتوانه علمی است.
به گزارش ایرنا، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کارانه مورد نظر قالیباف برای جوانان جویای کار دارای پشتوانه مطالعاتی و واجد حمایت مجلس شورای اسلامی است، گفت: این طرح پیشتر در مجلس شورای اسلامی مطرح و با اکثریت آرا تصویب شد که شورای محترم نگهبان به علت مخالفت دولت، این طرح را برای جلب نظر دولت به مجلس شورای اسلامی بازپس فرستاد.
محمدحسین فرهنگی افزود: مجلس آماده است در صورت استقرار دولتی که این طرح را در برنامه‌ های خود داشته باشد، زمینه ‌های قانونی اجرای این طرح را فراهم کند.
وی یادآور شد: در این طرح پیش ‌بینی شده است افرادی که در دوره عضویت در این طرح و تا اشتغال پایدار دچار بزه شوند از ادامه پرداخت کارانه محروم شوند و این زمینه کاهش بزه در کشور را فراهم خواهد کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اعلام حمایت از کاندیداهای منتخب جبهه مردمی نیروهی انقلاب اسلامی موسوم به جمنا، گفت: دولت فعلی انگیزه کار جهادی برای رفع کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی کشور را ندارد.
دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
آذربایجان شرقی سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: یحیی مرتضایی**تنظیم کننده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.