به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نوری پس از برتری این تیم مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوب بود و استقلال نیز نشان داد تیم خوبی است. بازی بسیار جانداری بود که تعیین کننده نایب قهرمان لیگ برتر بود که خدا را شکر ما برنده این شدیم. این 3 امتیاز را به هواداران عزیزمان و خانواده بازماندگان حوادث اخیر استان آذربایجان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند. دو بازی در لیگ برتر و یک فینال جام‌حذفی برای ما باقی مانده و امیدوارم در این یه بازی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و دل هواداران شاد کنیم.

هافبک تراکتورسازی در خصوص حضور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد: اگر از ابتدای فصل ورزشگاه یادگار در اختیار ما بود شرایط ما بسیار متفاوت بود. در این دیدار 45 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و این شرایط با حضور 5 هزار هوادار در ورزشگاه بسیار متفاوت است. در نیم فصل نیز اتفاقاتی برای ما افتاد که باعث شد دچار مشکل شویم و ما را خراب کند.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات تیم ما را خراب کرد وگرنه ما مدعی قهرمانی بودیم و در حال حاضر نیز با غیرت و تعصب در حال تلاش برای خوشحالی هواداران هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624039
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.