مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، در خصوص نمایش همزمان انیمیشن‌های دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی در تبریز گفت: انیمیشن‌های این جشنواره با همان کیفیت اصلی برای کودکان آذربایجان شرقی به نمایش در می‌آید.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، هادی یوسف زاده در این خصوص اظهار کرد: این اتفاق فرهنگی، با استقبال مدارس و مراکز فرهنگی و هنری روبه رو شده است؛ به طوری که دانش‌آموزان مدارس مختلف برای دیدن این انیمیشن‌ها به کانون مراجعه کرده‌اند.
 
وی افزود: اکران همزمان پویانمایی‌های جشنواره بین‌المللی انیمیشن در تبریز، یکی از انتظارات و تقاضاهای علاقه‌مندان و هنرجویان رشته‌های سینما و انیمیشن بوده و هست، خوشبختانه این امر به همت مسئولان کانون و هماهنگی‌هایی که امسال در استان انجام شد، به وقوع پیوست.
 
یوسف زاده اضافه کرد: طبعاً آشنایی با جدیدترین تکنیک‌ها و تبادل تجربه از دیگر ثمرات برگزاری همزمان جشنواره بین‌المللی پویانمایی در تبریز است.
 
وی همچنین آشنایی با پیشرفت‌های این هنر در ایران بخصوص آشنایی کودکان و نوجوانان با انیمیشن‌های با کیفیت ایرانی را از دیگر دستاوردهای این جشنواره عنوان کرد.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان این‌که نمایش انیمیشن‌ها از ساعت 9 صبح برای دانش‌آموزان و با دعوت قبلی انجام می‌شود، گفت: بعد از ظهر از ساعت 15 برای علاقه مندان و دانشجویان انیمیشن ها نمایش داده می شود.
 
یوسف‌زاده خاطر نشان کرد: این فیلم‌ها به صورت مجموعه هایی حدودا 90 دقیقه ای پخش می‌شوند.
 
وی در ادامه در خصوص تاثیر نمایش انیمیشن‌های دهمین جشنواره پویانمایی در تبریز بر فضای فرهنگی هنری استان گفت: این رویداد فرهنگی هنری موج مثبتی در بین علاقه‌مندان پویا نمایی در تبریز ایجاد کرده است و از آنجا که در تبریز انیماتورهای خوب و خلاقی هستند که با دیدن این آثار ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای را می‌توانند ارائه کنند و می‌توانند با نقد این آثار و با گپ و گفتگو در باره آنها، تجربه ارزشمندی برای ارتقای کیفی آثار خوب کسب کنند.
 
گفتنی است، پویانمایی های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در بخش‌ مسابقه ایرانی، بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ اسفند ماه سال جاری همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نمایش داده می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.