امام جمعه شهرستان سراب گفت: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار و یاور رهبر معظم انقلاب بودند و در پست‌های مختلف به انقلاب و ایران اسلامی و همچنین به مردم شریف کشورمان خدمت کردند؛ رهبر انقلاب نیز از ایشان بارها و بارها در تریبون‌های مختلف و به ویژه در نماز جمعه، به دفاع پرداخته و ایشان اینبار نیز مجددا بنابر حکم رهبر معظم انقلاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی در این خصوص اظهار کرد: ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب، عموم مردم ایران و خانواده‌ی محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یکی از یاران دیرین و صدیق امام راحل بودند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زندان‌های مختلف با رژیم شاه مبارزه کرده و از امام(ره) دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوایل انقلاب نیز همراه و یار و یاور و همچنین مشاور امام(ره) بودند، ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت انقلاب بوده و در زمان جنگ نیز فرماندهی جنگ را بر عهده داشته و بعد از اتمام جنگ نیز به عنوان رئیس جمهور و سردار سازندگی در جامعه اسلامی ما حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان سراب یادآور شد: امروز نیز شاهد آنیم که ایشان در اثر عارضه‌ی قلبی جهان مادی را وداع گفتند؛ خداوند رحمتشان کند و با امام راحل و شهدای بزرگوار محشور گرداند.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.