سردار عزت الله جعفری روز یکشنبه در همایش بصیرت دانشگاه بناب، افزود: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه ها علیه ملت ایران را آغاز کرده و پس از پشیمانی از رویارویی سخت با انقلاب اسلامی به عرصه جنگ نرم روی آورده که در این رابطه و در شرایط کنونی قصد نفوذ از طریق دانشگاه ها و حوزه های علمیه را دارد.
وی اظهار کرد: برخی افراد در داخل کشور هستند که آمریکای جنایتکار را برای ما بزک می کنند در حالی که مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده اند که مواظب دست های چدنی آن ها باشید.
جعفری ادامه داد: آمریکا و اروپا هم اکنون در مسایل داخلی خود در مشکلات عدیده غوطه ور هستند.
وی با بیان اینکه حضور ناوهای آمریکا در منطقه برای ما یک غنیمت است، اضافه کرد: نگران عملیات نظامی آنها نباشید و فقط نگران عملیات روانی دشمن باشید و یقین بدانید 50 راهکار جهت از بین بردن ناوهای آمریکا را در دستور کار قرار داده ایم.
جعفری با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: فتنه گران در سال 88 با تمام توان و حمایت از سوی دشمنان خارجی و با هدف براندازی انقلاب اسلامی وارد میدان شده بودند که با حضور یکپارچه مردم و در سایه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری نقشه های توطئه گران خنثی شد.
وی با تأکید بر اینکه دانشگاهیان باید در این شرایط زمانی با تربیت افسران جنگ نرم نگذارند جوانان را از دست ما بگیرند، گفت: نباید به دشمن اعتماد کرد چون حجم دشمنی ها نسبت به ملت ایران هیچگاه کاهش نیافته، بلکه آنچه اتفاق افتاده تغییر راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است.
جعفری اضافه کرد: این نظام در سایه خون شهدای زیادی به وجود آمده و روی آن ایستاده است و الآن هم در جبهه سوریه شهید می دهیم.
وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی برای حفظ و بقای خود شهدای زیادی تقدیم کرده است و به این راحتی مردم اجازه نخواهند داد این نظام توسط عده ای زیر سئوال برود.
3038/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.