سیدمحمدحسین بلاغی، روز شنبه اعلام کرد: این جشنواره در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حمایت از مدافعان سلامت از سوی حوزه هنری استان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در ۵ بخش شامل داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب با محوریت موضوعاتی مانند «ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا»، «جلوه‌های فاصله گذاری و علل در خانه بمانید»، «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» و «قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت» برگزار می شود.

 رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی، در تمامی بخش‌های این جشنواره شرکت کنند.

بلاغی، ادامه داد: آثار به فراخور دریافت، در فضای مجازی منتشر می‌شود و به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب نفرات اول هر بخش ۷ میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش ۵ میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش ۳ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

وی یادآوری کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ششم اردیبهشت امسال آثار خود را از طریق ایمیل  artabriz@yahoo.com، دایرکت اینستاگرام حوزه هنری @HHtabriz و یا اپلیکیشن واتساپ به شماره ۰۹۳۳۷۵۶۹۹۵۷ به جشنواره ارسال کنند.

بلاغی، افزود: شهروندان و هنرمندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به آدرس artabriz.ir مراجعه کرده و در جریان فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.