به گزارش خبرگزاری مهر، احد یوزباشی روز سه شنبه در نشست خبری کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: بعد از ۱۲ اسفند و شیوع کرونا، گزارشاتی در زمینه کمبود ماسک و مواد اولیه ضدعفونی وصول شد که بلافاصله وارد عمل شدیم.

وی افزود: با توجه به تجربه قبلی در زمینه احتکار، شیوه نامه‌ای مبنی بر همکاری با دستگاه‌ها و تهیه اطلاعات تدوین شد تا برای کسب و کارهای قانونی مشکل ایجاد نشود.

یوزباشی خاطرنشان کرد: اطلاعات دقیق و کاملی از تهیه و توزیع کننده ها داریم و با توجه به آمارها ورودی و خروجی و محل‌های عرضه را رصد و بازرسی می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل ۱۳۰ فقره پرونده تخلفاتی در استان، گفت: در این راستا ۵۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، ۲۴۰ هزار ماسک ساده، ۵ هزار ماسک N۹۵، یک میلیون ğtj دستکش، ۱۳۰۰ دست لباس ایزوله و ۲۰۰ کیلو پارچه تولید ماسک، ۱۰۸۰۰ اسپری تقلبی کشف و بلافاصله در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار داده شد.

یوزباشی از تشکیل ۱۲ هزار و ۴۸۸ فقره پرونده تخلفاتی در تعزیرات در سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان ۱۲ هزار و ۵۱۵ فقره رسیدگی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.