احمد حمزه‌زاده، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مسابقه در راستای ترویج آیین‌های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم با مشارکت موسسه «آراز ایلدیریم» در قالب عکس و فیلم آیین‌های سنتی نوروز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هموطنان در خانه برای در امان ماندن از بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای غنی شدن ایام در خانه و در تعطیلات نوروز، این مسابقه به صورت مجازی برگزار میشود و علاقه‌مندان می‌توانند از تخم مرغ‌های رنگی و سفره‌های نوروزی ۹۹ خود به صورت عکس و از آیین‌های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم‌های یک دقیقه‌ای تهیه و به آدرس اینستاگرامی این مسابقه ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: در این مسابقه ۳ برگزیده در هر بخش انتخاب می شود و برای آنان هدایایی شامل صنایع دستی استان و رفتن به سفرهای تفریحی در نظر گرفته شده است.

حمزه‌زاده، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی el_ayini"@" علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، عکس و فیلم‌های خود را از تاریخ یک تا ۱۵ فروردین ۹۹ ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.