کریم قدرتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقدام با هدف رعایت اصول و موازین بهداشتی و شرایط جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و نیز بنا به درخواست مردم انجام شده و از روز سه‌شنبه ۲۷ اسفند جاری گوشت در فروشگاه کشتارگاه به صورت شناسنامه‌ دار و با بسته‌بندی بهداشتی عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود و برای ارائه گوشت با بالاترین کیفیت و منطبق بر اصول بهداشتی، در فروشگاه مرکزی کشتارگاه تبریز از ارائه گوشت فله ای جلوگیری خواهد شد.

قدرتی با تاکید بر اینکه تمامی امکانات کشتارگاه تبریز در جهت ارائه گوشت با آخرین قواعد بهداشتی به احاد مردم به کار بسته شده است، اضافه کرد: هر روز قبل و بعد از کشتار، دستگاه‌ها و محل با بالاترین شیوه های بهداشتی روز دنیا شست و شو و ضدعفونی می‌شود تا گوشت مصرفی سالم به دست همشهریان برسد.

وی ادامه داد: تمامی رفت و آمدها در درب ورودی کشتارگاه صنعتی تبریز با کیت‌های ویژه کنترل می‌شود و تمامی خودروها و افراد، توسط پرسنل و نگهبانی کنترل و ضدعفونی می‌ شوند.

قدرتی ابراز امیدواری کرد اقدامات انجام شده در این حیطه موجب افزایش رضایتمندی شهروندان تبریزی و اطمینان خاطر آنها از مصرف گوشت سالم و بهداشتی شود.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.