ابراهیم محمدی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این راستا سکوهای عرضه سبزی و صیفی جات و محوطه بارفروشان سبزه میدان به صورت مستمر ضدعفونی و سم پاشی می شود.

وی اظهار داشت: این اقدام با حمایت شهردار منطقه ۶ و معاون خدمات شهری این منطقه و با همت عوامل معاونت اجرایی و بهره برداری سازمان انجام شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از کشاورزان،  بارفروشان و مراجعه کنندگان به سبزه میدان خواست با رعایت کامل مسایل بهداشت فردی و عمومی به ویژه در میادین عرضه محصولات کشاورزی که از حساس‌ترین نقاط شهر است، در حفظ سلامت خود و سایر همشهریان تلاش کنند.

محمدی، با اشاره به اینکه تمامی میادین و غرفه های تحت نظارت سازمان ضدعفونی و سم پاشی می شود، از همه حجره‌داران و بهره‌برداران نیز خواست تا در این مورد با عوامل اجرایی این سازمان همکاری لازم را انجام دهند.

سبزه میدان تبریز با مساحت بیش از ۷۸ هزار و ۹۸۶ متر مربع  در دامپزشکی بین ارگر و آخونی واقع شده و از میادین بزرگ و اصلی این کلانشهر و تحت نظارت سازمان میادین است و بزرگترین مرکز توزیع و عرضه انواع سبزی، صیفی و میوه أر آذربایجان شرقی محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.