به گزارش خبرنگار مهر، در هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در اهر کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و کلیه مدارس شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مراغه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بستان آباد کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در اسکو و شهرجدید سهند کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در ایلخچی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در نظرکهریزی کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در کلیبر و هوراند کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در هریس مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی در شهر هریس تعطیل و مدارس سایر مناطق شهری و روستایی شهرستان هریس با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مرند کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.

در خسروشاه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در صوفیان کلیه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در دهستان رودقات شیفت صبح تعطیل و کلیه مدارس شهر صوفیان و سایر روستاها در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در خاروانا کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ورزقان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در آذرشهر و گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.