سردار علی اکبر پورجمشیدیان، روز جمعه در دومین یادواره ۸۸ شهید جانباز آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به نقش مهم همسران جانبازان در تحمل رنج آنان، افزود: همسران جانبازان عزیزترین زنان در جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی فرصتی را برای تکریم نقش خانواده ها و به ویژه همسران جانبازان فراهم می کند، اظهار داشت: تکریم و قدردانی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از وظایف مسوولان نظام اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با بسیج همه امکانات و ترور ۱۷ هزار نفر از بهترین افراد در کشور می خواستند مانع از به ثمر رسیدن این انقلاب شوند ولی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

سردار پورجمشیدیان، با گرامیداشت شهدای عملیات والفجر۸ ادامه داد: رزمندگان آذربایجان در این عملیات نقش بسزایی ایفا کردند و این عملیات بزرگترین عملیات آبی خاکی خارج از مرزها بود و مجاهدت رزمندگان و غواصان در این عملیات در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تقارن دارد، یادآوری کرد: کار بزرگ مردم انقلابی و حزب الهی ایران در تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تکمیل خواهد شد و ملت ایران اسلامی دوباراه وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.