به گزارش خبرنگار مهر، حبیب امین زاده عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۴۰ درصد قطعات ایران خودروی تبریز از سطح استان تأمین می‌شود، گفت: بعد از برگزاری میز سوم ساخت داخل بیشترین جلسات کارشناسی در زمینه قطعه‌سازی و بر اساس آخرین توافق با مدیرعامل ایران خودرو در این خصوص تصمیم‌های خوبی گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه خط مونتاژ تبریز به عنوان سفارش‌گذاری تحویل شده است که این اقدام، مجموعه را رونق می بخشد، افزود: زمینه صادرات قطعه سازی از استان نیز فراهم شده است چراکه در این استان ظرفیت‌های بالای صنعتی و اقتصادی وجود دارد.

امین زاده با تاکید بر اینکه: مجموعه‌های گیربکس، موتور، اکسل و کلیه مجموعه‌های خط مونتاژ ایران خودرو تبریز به عنوان سفارش گذاری به تولید کنندگان داخلی استان تفویض شد، ادامه داد: واحدهای قطعه سازی استان درجه مورد نظر ساپکو را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی استان از طریق ستاد تسهیل، رفع موانع شده است، گفت: نزدیک به ۵۰۰ پرونده بدهی، مالیاتی و معوقه رفع شده است.

وی افزود: مشکلات و موانعی نیز در واحدهای تولیدی وجود دارد که امیدوارم با تلاش و همت همه مسئولان و فعالان بخش خصوصی شاهد رفع شدن تمام مشکلات باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1346215
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.