علی شیخ پور روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان افزود: دستگاه های خدمات رسان آموزشهای لازم به کارکنان برای برخورد مناسب با مسافران را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای ذیربط موظف هستند عزم خود را برای استقبال از مسافرین نوروزی بکار بسته و تمام امکانات و دستگاههای مربوطه بسیج شوند تا امسال هم مانند سال قبل ستاد تسهیلات نوروزی به بهترین نحو از مسافرین استقبال کنند.
معاون سیاسی مرند ادامه اضافه کرد: بازارچه های سطح شهر به صورت مستمر بازرسی شوند که از جمله آنها موارد بهداشتی و گران فروشی بیشتر مد نظر قرار گیرد.
وی بر آمادگی کامل درمانگاهها، اورژانس، بازرسی از رستورانهای بین راهی و بازرسی و نظارت بر اجناس و قیمتها تاکید کرد و گفت: نظافت اماکن عمومی، مساجد، امام زاده ها، پارکها درسطح شهر با جدیت انجام شود.
شیخ پور با اشاره به فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سالهای گذشته، تمام اعضای این ستاد بایستی تلاش کنند تا نواقص سالهای گذشته را برطرف کنند.
وی به تشکیل ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان‌ اشاره کرد و گفت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز در تعامل کامل باشند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.