علی نیک نفس روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای ارسی مرند که با حضور روسای ادارات شهرستان برگزار شد، افزود: جلسات و نشست هایی که در جهت رسیدگی به مشکلات در روستاها برگزار می شود در ارائه خدمات به آنها بسیار موثر است.
وی اظهار داشت: همه ما باید با تلاش صادقانه و همکاری دستگاهها با یکدیگر و نیز همراهی مردم بتوانیم مشکلات اصلی مردم را مرتفع نماییم.
بخشدار مرکزی مرند ضمن اشاره به ضرورت هماهنگی تعامل بین اعضای شورا و دهیاران خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری بین آنها، یکی از لازمه های اصلی پیشرفت،توسعه و آبادانی در روستاها می باشد.
وی گفت: شوراها و دهیاران نباید از پیگیری مطالبات و امورات مردم خسته شوند و باید از این فرصت خدمتگذاری استفاده نمایند.
نیک نفس در ادامه با اشاره به مشکلات مورد در روستای ارسی اظهار کرد: با توجه به نیاز این روستا به جابجایی تیرهای برق واقع شده در خیابان های آن، اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.
وی افزود: مسوولین روستا همچنین در کنار توجه به پروژه های عمرانی، به مسائل فرهنگی و تفریحی نیز توجه کرده و اقدامات و پیگیری های لازم را جهت تامین زیرساختهای آن انجام دهند.
امیرحسین فقیهی رئیس اداره ورزش و جوانان مرند نیز گفت: این اداره آماده است در صورت معرفی محل مورد نیاز برای ایجاد خانه ورزش روستایی از طرف دهیاری روستا، آن را برای استفاده اهالی و بخصوص جوانان تجهیز کند.
مسیر گشایی، آسفالت معابر کوچه ها و جاده اصلی، احداث و مرمت جاده بین مزارع از طریق مشارکت مردمی و نیاز به احداث کانال آبیاری و لوله گذاری برای پایاب چاهها برای انتقال سریع آب به  مزارع بدون هدر رفت در مسیر از طریق مشارکت مردمی از جمله دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.