سیدعلی موسوی حسینی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، ضمن انتقاد از بلاتکلیف بودن سالن ورزشی روستای عین الدین واقع در بخش تیکمه داش گفت: متاسفانه عملیات اجرای این پروژه از سال ۱۳۹۱ شروع شده و تنها پیشرفت ۴۰ درصدی را شاهد است.

وی از نبود پارک و سالن های ورزشی اختصاصی برای بانوان نیز سخن گفت و افزود: بیش از نصف جمعیت این شهرستان را بانوان تشکیل می دهند که نبود سالن ورزشی و پارک بانوان این شهرستان را دچار مشکل کرده است.

موسوی در این مصاحبه با اشاره به نیاز برخی از روستاهای بزرگ شهرستان برای احداث سالن های ورزشی، افزود: در این شهرستان ۱۸۸ روستا داریم در حالیکه متاسفانه تعداد سالن ها و خانه های ورزشی به تعداد انگشتان یک دست نمی رسد.

فرماندار بستان آباد ورود خیران در حوزه ورزشی را گامی در جهت توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد و افزود: در برخی از روستاها زمین برای احداث سالن ورزشی از سوی خیران داده می شود که میطلبد اداره ورزش و جوانان برای احداث سالن با خیران همکاری داشته باشند.

وی افتتاح سالن ورزشی در روستای کردکندی را نمونه بارز کمکهای خیران در حوزه ورزشی شهرستان عنوان کرد و افزود: برای این سالن بیش از ۲۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.