امین رفیعی در جلسه مشترک شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب و کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب با اشاره به خرید ۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان در سال گذشته گفت: امسال پیش بینی می شد که حدود ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خریداری شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان بناب خریداری شده است، گفت: این موضوع نشان می دهد که کشاورزان رغبتی برای فروش گندم برداشت شده به مراکز خرید ندارند.

فرماندار بناب گفت: میزان بارندگی شهرستان در سال زراعی جاری ۳۹۴ میلی متر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ میلی متر افزایش بارش نشان می دهد.

وی اظهارکرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال نیز شاهد بارش های مناسبی خواهیم بود و برای اینکه شاهد مشکلات و سیلاب ابتدای امسال نباشیم، نیازمند این است که مسئولین از امروز در جهت رفع نقاط حادثه خیز قدم بردارند و شهرداری نسبت به لایروبی مسیرها اقدام کند.

وی با بیان اینکه هیچ عذری در قبال کوتاهی های احتمالی قابل قبول نیست؛ افزود: نباید شاهد وارد شدن خسارت مجدد به بخش های مختلف باشیم.

رئیس کارگروه آب و کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب با انتقاد از عدم اجرا و تکمیل طرح نهر مهرآباد خاطرنشان کرد: با وجود گذشت ۵ سال از آغاز اجرای آن تاکنون این طرح نیمه تمام مانده است.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.