به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: تلاش برای بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه پروین اعتصامی، ۶ کلاسه خضرلو و تکمیل و محوطه سازی مدرسه مسکن مهر و محوطه سازی مدارس روستاهای یایچی و چهاربرود برای رفع این کمبود ضروری است.

وی گفت: کاستن از مشکلات آموزش و پرورش، دست این نهاد را برای اجرای هدف اصلی که همان تعیلم و تربیت است بازتر می کند.

اصغرپور همچنین خواستار نظارت بیشتر بر وضعیت عمومی مدارس و سرویس ها شد افزود: قبل از بازگشایی مدارس، همه کاستی ها باید احصا و برای رفع آنها چاره اندیشی شود و آموزش و پرورش نیز با سازماندهی معلمان، از خالی ماندن کلاس های درس جلوگیری کند.

فرماندار عجبشیر همچنین خواستار نظارت بر نحوه قیمت گذاری سرویس مدارس طبق مصوبه سازمان حمل و نقل شد گفت: پلیس راهور نیز بر سلامت فنی سرویس مدارس و کنترل مدارک رانندگان این سرویس ها دقت و نظارت بیشتری داشته باشد.

وی همچنین همکاری انجمن اولیاء و مربیان را در سال گذشته نامناسب عنوان کرد و افزود: تقویت این ارتباط به ارتقا سطح کیفی مدارس منجر و بمشکلات نیز برطرف می شود.

اصغر پور  از ادارات، دستگاه های اجرایی، شوراها و دهیاران خواست تا در آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید،  آموزش و پرورش را یاری کنند.

سال تحصیلی پیش رو با ۱۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز و ۸۵۴ معلم در ۱۲۴ مدرسه عجب شیر آغاز  می شود.

حدود ۶۰ درصد از ۱۲۴ مدرسه شهرستان عجب شیر فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارند.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.