به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز چهارشنبه در  مراسم استقبال از این ورزشکار افزود: مراغه یکی از قطب های سپک تاکرا در کشور است و استعدادهایی زیادی در این رشته ورزشی در شهرستان وجود دارد.
حمید شکری با تاکید بر حمایت از ورزش قهرمانی در شهرستان گفت: باید با تمامی ظرفیت ها، امکانات را برای توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی فراهم سازیم تا شاهد رشد ورزش قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران شهرستان در عرصه های ملی و جهانی باشیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه شرایط خوبی برای توسعه ورزش در شهرستان وجود دارد و هیات ها و مسئولان ورزشی مراغه، تعامل و همکاری خوبی با هم دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: مسعود فرمانی عضو تیم ملی سپک تاکرا و نخستین ورزشکار مدال آور جهانی تاریخ ورزش شهرستان به همراه این تیم مقام نخست مسابقات جهانی سپک تاکرا در تایلند را کسب کرده و باعث افتخار آفرینی برای استان و شهرستان شده است.
مهدی نوایی افزود: ورزش سپک تاکرا با وجود نوپا بودن در مراغه، موفقیت های بسیاری را در این مدت کوتاه برای شهرستان به ارمغان آورده و سپک تاکرا کاران مراغه ای توانسته اند این شهرستان را به قطب این ورزش در شمالغرب و کشور تبدیل کنند.
وی افزود: قلب تپنده ورزش، مربی است و مربیان بزرگ می توانند ورزشکاران بزرگی را برای جامعه و عرصه ورزش معرفی و تربیت کنند.
وی گفت: حضور غلامرضا عبدی از مراغه به عنوان سرپرست تیم ملی و یکی از تاثیرگذارترین افراد سپک تاکرای کشور، ظرفیت و پتانسیل خوبی برای شهرستان است که باید قدردان آن باشیم و از این موقعیت و ظرفیت استفاده کنیم.
رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: مراغه یکی از مستعدترین شهرستان های استان در ورزش سپک تاکرا است و اگر شرایط را آماده تر کنیم شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران مراغه در عرصه های مختلف خواهیم بود.
غلامرضا عبدی گفت: با حمایت مسئولان مراغه ای و به خصوص مسئولان حوزه ورزش شهرستان که همواره پشتیبان ورزش بوده و هستند می توان نخستین خانه سپک تاکرا را در مراغه احداث کرد.
مسابقات سپک تاکرای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در بخش "ایونت"  با حضور ۱۰ تیم از سوم شهریور امسال به میزبانی بانکوک تایلند برگزار و با قهرمانی تیم ملی زیر ۲۳ کشورمان همراه شد.

جوانان کشورمان برای کسب این عنوان از سد تیم‌های هنگ کنگ، پاکستان، بنگلادش و کامبوج گذشتند.

در رقابت‌های جهانی امسال بیش از ۸۵۰ ورزشکار، مربی و ۵۰ داور از ۳۱ کشور جهان حضور داشتند.


شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۳۰۷۷/۹۸۸۰

نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه نخستین مدال آور تاریخ ورزش مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.