به گزارش ایرنا، آندره آ استراماچونی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز با اشاره به بازی تدارکاتی این دو تیم قبل از آغاز فصل جدید، افزود: هر چند این بازی را با  برد پشت سر گذاشتیم ولی بازی سختی بود و تیم ماشین سازی با وجود اینکه چند بازیکن اصلی از جمله بهترین دفاع وسط خود را به تیم پرسپولیس داده و بازیکن دیگری را به تیم تراکتور اما ترکیب خط میانی سابق خود را حفظ کرده و در ضمن از دروازه بان خوبی بهره می برد.

سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به اینکه به شاگردانش تذکر داده که نتیجه بازی تدارکاتی را فراموش کنند، اضافه کرد: با شروع مسابقات لیگ برتر باید نتایج بازی های تدارکاتی را فراموش کرد زیرا که این نوع مسابقات بیشتر برای تمرین و تست بازیکنان است و اهمیت زیادی ندارد.

استراماچومی یادآوری کرد: با نگرش خاص خود وارد تیم استقلال شده است و برای موفقیت به زمان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در استقلال تهران امسال در لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه های آسیا حضور خواهد داشت، گفت: با استراتژی خاصی به این مسابقات پا میگذاریم.

خطیبی: بازیکن میلیاردی نداریم

سرمربی تیم فوتبال سبز قباهای تبریز با بیان اینکه بازیکن میلیاردری نداریم، گفت: معتقد هستم بازیکنان تیمم بزرگتر و قوی تر از بازیکنان تیم استقلال و اسم این تیم هستند.

رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم استقلال تهران ضمن آرزوی سلامتی برای جمشید خطیبی مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی تبریز، افزود: فردا با انگیزه بیشتر مقابل تیم استقلال ظاهر خواهیم شد.

سرمربی تیم سبز قباها خاطرنشان کرد: تیم ماشین سازی امسال با چهره ای متفاوت و تنها با حضور چهار بازیکن فصل قبل، لیگ برتر جدید را آغاز می کند و کادر فنی این تیم اهدافی که مدیریت باشگاه برای توسعه فوتبال ماشین سازی و آذربایجان در نظر گرفته است، دنبال خواهد کرد.

وی اعلام کرد: فردا عزیز معبودی را به دلیل محرومیت و مسیح زاهدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص قرارداد بازیکنان جدید این تیم اظهار کرد: قرارداد بازیکنان یک ساله نبوده و اکثرا سه ساله و یا پنج ساله بسته شده است تا به اهدافی که باشگاه دنبال می کند دست یابیم.

خطیبی با بیان اینکه هیچگاه نگاهم به بازی فوتبال کسب نتیجه تساوی نبوده و نیست، گفت: با وجودی که در پست حمله نیاز به جذب بازیکن داریم تا آن موقع بازی هایی را که در پیش داریم با تاکتیک خاص انجام خواهیم داد.

وی در مورد هواداران تیم ریشه دار ماشین سازی اظهار کرد: با حضور و حمایت هواداران عزیز تا دقیقه ۹۰ بازی می توانیم به اهداف تیم و پیروزی در هر بازی دست بیابیم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ماشین سازی فردا جمعه یکم شهریور ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

/۳۰۷۱/۹۸۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.