نویسنده این نمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشنامه بر اساس دغدغه مشترکی که با کارگردان در خصوص حقوق زنان داشتیم پی ریزی و نوشته شد.

اکبر شریعت با بیان اینکه این اثر با موضوع حمایت از حقوق زنان به روی صحنه می رود، افزود: این نمایش داستان دختر ۱۶ ساله ای را روایت می‌کند که تحت فشارهای خانوادگی قرار گرفته و بر مسایل و مشکلات بانوان پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه هنرمندان بیان حرف دل مخاطبان و دغدغه‌های اجتماعی آنان است، ادامه داد: امیدوارم این نمایش تاثیرگذاری خوبی بر روی مخاطبان خود داشته باشد.

کارگردان این نمایش نیز گفت: سه ماه درگیر تهیه متن نمایش نامه بودیم و بعداز آن تمرینات گروه به مدت یک ماه انجام شد و امروز ساعت ۱۹ در مجمتع فرهنگی تبریز این نمایش به روی صحنه می رود.

دل آرام حبیب پیران اظهار داشت: در نمایش «کالبد شکافی یک واقعه معمول»   ۶ هنرپیشه هنرنمایی می‌کنند.

طراح صحنه این نمایش نیز گفت: تلاش کردیم تا با حداقل هزینه، کاری متفاوت در صحنه ارایه شود.

هومن بیگ نژاد افزود: برخلاف برخی اساتید که طراحی صحنه را بر گرفته از متن انجام می‌دهند من سعی کردم با نگاهی متفاوت‌تر صحنه این نمایش نامه را طراحی کنم و کارگردان نیز در این خصوص به طرح و ایده من اعتماد کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مستمر هنری موسسه بین‌المللی الف در سطح استان و حمایت از تولید این اثر نمایشی، افزود: این نمایش یکی از ده‌ها کار فرهنگی و هنری است که در حال حاضر در برنامه کاری موسسه قرار دارد و حمایت از هنرمندان جوان در اولویت کاری موسسه است.

وی ادامه داد: موسسه الف خود را همراه هنرمندان می‌داند و مکان تمرین را به صورت رایگان در اختیار هنرمندان تئاتر قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، جمال ساقی نژاد، فاطمه حسینی، سمانه بابازاده، بابک خانپور، سودا رضایی، فرید ادهمی بازیگرانی هستند که در نمایش  «کالبد شکافی یک واقعه معمول» به روی صحنه می روند.

۳۰۷۷/۶۱۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.