به گزارش جمعه ایرنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتورسازی تبریز در بازدید از نحوه آماده سازی ورزشگاه یادگار امام برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: این باشگاه با هدف جلب رضایت یگان ویژه و نیز راحتی تماشاگران و رفاه حال آنها برای ورود راحت به سکوها ، پس از آماده سازی جاده شهرداری توسط اداره کل راه و شهرسازی شهرستان تبریز، گیت های ورودی در درب های ضلع شمال غربی و شمال شرقی را نصب و راه اندازی می کند.

غلامرضا صادقیان گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، باشگاه در نظر دارد فروش بلیت بازی‌های خانگی تراکتور را به صورت کارت بلیط الکترونیکی انجام دهد تا هواداران بتوانند به راحتی روی صندلی مورد علاقه خود مستقر شوند.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشی بر سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری در راستای روند آماده سازی استادیوم یادگار امام  و بر افزایش قابل توجه تعداد گیت‌های ورودی به ورزشگاه تاکید کرد تا هواداران در کمترین زمان ممکن بدون تجمع و معطلی در صندلی های خود حاضر شوند.

 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز دستور داد تعداد کارگرهای فعال در پروژه که توسط این باشگاه در حال فعالیت هستندریال دو برابر شود تا ورزشگاه برای آغاز رقابت های فصل جدید فوتبال  سریع تر آماده شود.

صادقیان با بیان اینکه برای باشگاه رفاه حال هواداران در استادیوم اولین اولویت است، از روند نصب صندلی‌های ورزشگاه نیز بازدید کرد.

3038/518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.